Belma
40+5 haftalik hamileyim dün gece 5 de pembemsi akıntı geldi nişan olduğunu düşünüyorum sabah 8 de kanama başladı hastaneye gittim biraz açılmam var ondan kanama dedi ama sancı çıkmadı nstde eve git artınca gel dedi dünden beri kıvranıyorum gece doğru dürüst uyku uyumadim sancı oluyor ama düzenli değil e yapıyim ben bugün cuma ve aramızda hamileler var hamilelerin duası kabul olur bana dua eder misiniz