mrskorkut iyi seneler.. ben takvime göre şuan 7+4teyim fakat geç döllenme sanırım.. Kese en son Çarşamba 1.13 cm idi.. bebeği göremedik kalp atışını duramadık.. 5gündür kanamam devam ediyor ve ilaçlarımı kullanıp istirahat ediyorum.. perşembe tekrar kontrole gidicem, umarım yavrum bizi bırakmamış olur.. 🙄