Kızlar merhabalar. 27 gün önce sezeryan oldum. Doktorum 1 ay sonra kontrle gel dedi. Bikini bölgesine ağda yapmak istiyorum. Ama dikislere zararlı diyen de çok. Ne kadar sonra ağda yaptırdınız? Dikislere zararlı mı agdanin bir sey olur mu? Jilet yapmak istemiyorum