Annesininportakali53 okunmusciklet bizde alya duru koyacaz 💜 şuan 24 haftalığım tabi değişmezse ama tek isim taraftarıyız soyadımız uzun diye ☺
Semilk05 Feyza-nur benim ismim Semanur Alya da anlamı Sema demek yanına Nur eklemeden yapamam diye düşünüyorum 😂
Feyza-nur Semilk05 benımde feyza nur ama herkes feyza diyor iki isim varsa ikiside söylenmeli bende ama kimse söylemiyor ben bu yüzden iki isim istemiyorum
okunmusciklet Pelinakcn ya maşallah peki uslu mu acaba 😂 bitane oğlum var allahım ateş parçası kurtlu resmen
princess-mom @okunmusciklet Güzel yan yana olmuş 🌸 Kendi fikrimce ayrı ayrı da koyabileceğin isimler ikiside tek başına güzel 🙏🏻
okunmusciklet princess-mom evet bencede ama karar veremiyoruz bi türlü doğuma kadar karar verirsek tek isim olacak
okunmusciklet Annesininportakali53 bizim çok uzun değil ama genede tek isim tabi daha iyi oluyor bakalım doğuma kadar karar verirsek tek olacak vermezsek iki adaş kız doğurcaz desene🥺🥺