Usnac1995 Kızlar bunu önerenler oldu çevremde ama sizden deneyen var mı sormak istedim. Bebek teni için uygun olur mu . Ya da göğüs ucunda işe yarayan varmı. Bilgisi olan yardımcj olursa sevinirim :)
mrs_elisah Usnac1995 18 aylık kızıma geçen ay denedim çok güzel geçirdi. Daha küçüklere kullanılır mı doktora sormak lazım yinede
Bortubocek Oglum 21 aylik ilk gunden beri kullanıyorum…garanti geçiriyor pişigi bide her eczanede vs bulunup uygun olduğu için annemlere fln alip alip bırakıyorum..
Beril_Terzi Hametan ben herşeye kullanıyorum zararsız bir krem kızıma da bebekken çok kullandım hala da elimin altında mutlaka bulundururum☺️