Meowduman Emineee65 banada 3250 civarı demislerdi 2810 gram doğdu 38+1 de. Gayet sağlıklıydi oynamalar olabilir canınızı sıkmayın
Merveata Hiç moralinizi bozmayın 2500 gram da normal 4000 gram da normal. Zaten daha zamaniniz var 3kgyu bulur kendinizi uzup bebise de yansıtmayın minyon bebektir 😊
SWEETMOM2 Bnmde aynı bnde 36.haftadayim 2.300grm cnm bnde takmıştım ama bir ay var doğuma alırlar insAllah doğduktan sonra alır
Bortubocek Benimde oyleydi son 2 hafta hergun sirayla et tavuk balik ye dedi doktorum..kati meyve sikacagi ile meyve fln cok sikip içtim.3750 dogdu sukur
Limonzeytin Adamasali_12 aynı durumdayız kılo olarak banada geride demişti herşeyde yiyorm kafasına göre kılo alıyo tospik🤣 bnde 37+5im şuan çatı muayenemde çok darlık çıktı sezeryan dedi bakalım pztesi gün verecek normal beklerken sezeryana dönmş olduk
Limonzeytin Adamasali_12 39 küsür varmı? Bana 38+5dedi en son bakalm pztesi gidicem son bende 39 küsürde alsa memnun olucam sanki.