Kızlar ben devlete gidiyorum hep kontrollerim orda sadece detayliyi özelde yaptırdım. Devlete söylesem 2. Çocuk yaşımda 33. Baglatmak istediğimi söylesem sezeryan yaparlarmi zaten ilk dogumum çok zor geçmişti bununda orda kayıtlarda var hersey yazıyor. Şimdi bide baglatmakta istiyorum sezeryan yaparlarmi