brltnyy Kızlar 23. Haftadayım bebek hareketlerini hissediyorum ama öyle karnımın içinde bir şey dolanıyor gibi değil de böyle içte bi kalp atışı bi fiske vuruyormuş gibi birde arada hissedemeyince çok korkuyorum ne sıklıkta olması lazım bilginiz var mı?
yaasemin brltnyy bende 23 oldum ama maşallah ben artık net hissediyorum ve karnım dışında beli oluyor salaniyor karnım günde 5-6 kere oluyor hareketleri