Sehrbnon122 Kızlar bugün doktor muyanesine gittim 23+0 dedi doktorum ikizlerimin kiloları için biri 520 Bitanesi 535 dedi sizce iyi mi kiloları ya tecrübeli anneler bi baksın lütfen ♥️🙏
Sehrbnon122 Sehrbnon122 doktoruma baya sorular sordum bugun kasık agrısı uyurken oluyor falan işte neler yemem gerektiğini sordum bu arada 4 boyutlu hallerini de gördüm cok tatlılar dı yaaa 😥🙈
Fatime07 Sehrbnon122 benimde 16 haftalık ikizlerim senınkiler güzel gelişiyorlar gibi maşallah beslenmen nasıl neler yiyorsun mesela bulantın falan oldu mu ilk aylar
star3star Sehrbnon122 haftalarıyla uyumlu gidiyorsa gayet iyidir canım.açtığın postlardan çok evhamlı olduğun anlaşılıyo biraz rahat ol bak günlern nasıl geçtğini bile anlamıycaksın☺️3 ocakta transferim yapılmıştı ve şuan 34+4 günlüğüm nasipse 29 ağustosta doğum için gün verdi doktorum ama nasıl geçti hiçbişey anlamadım.15. haftamda hazırlıklarıma başladım kıyafetleri eksikleri odaları derken 31. haftamda hepsini bitirdim hastane bavulumuda hazırladım ama daha kapatmadım bu hafta nasipse onuda kapatırım.yani hazırlıklarınla ilglen kafan dağılır😉
Adamiranin__annesi Benim tek çocuk 22 haftalık dün gittim 525 gram bence seninkide iyi yani sonuçta ikiz dimi
Sehrbnon122 Fatime07 ayyy bulantı deme bana kız ölüp ölüp diriliyordum 21 haftadan sonra düzelmeye basladı artık iştahım hiç yoktu hic yiyemiyordum su bile içsem geri atıyordum 21 haftadan sonra kaşar tüketmeye basladım hala da cok bisey yiyemiyorum malesef midem yanıyor ama muz yoğurt ve günde en az 2 adet kaşarlı tost domates ve tuzsuz sade peynir labne yiyorum süte alerjim var diye süt falan içemiyorum ama cok fazla yemek yiyemiyorum canım atıştırmalık yiyorum
Fatime07 Sehrbnon122 o zaman bunlara rağmen güzel gidiyor bence hafta ilerledikçe daha hızlı büyüyor zaten bebekler sen ne yersen hemen bebeklere gecıyor demekki bu iyi bir şey
star3star Sehrbnon122 hiç olumsuz bişey düşünüp kendini strese sokma.sürecini en güzel en keyifli şekilde geçirmeye bak.hazırlıklarıyla ilglenmek odalarını yapmak çok güzel sende kafanı onla meşgul et😉
Busenurrr97 Hayatım sen niye kendini bu kadar strese sokuyorsun ki anlamıyorum yapma böyle her bebeğin kilosu ayrı olur bazısı kilo almaz bazısı alır doğunca toparlıyor zaten ikizler hep zayıf olur zaten iki tane bebek var sonuçta kendini germe evham yapma
Demetarga Sehrbnon122 çok iyi ben geçen çarşamba gittim seninle aynı gidiyoruz zaten canım ama bizde kilo farkı var biri 550 gramdı diğer 380 dedi. Ne olucak bu kilo farkı hiç bilmiyorum ☹️
Demetarga Sehrbnon122 erkek ikiside canım o kadar tatlılar ve yaramazlar ki doktor şimdiden sabır diliyor bize 😅 hareketli olmaları çok iyi sağlıklı olduklarını gösteriyor
Sehrbnon122 Demetarga oyy masallah yaa 🙏🧿😂 cok tatlış benim de kız cok haraketli yaa tekmeler savuruyor erkek daha sakin hep uyuyor dhahahaha