Senemiko Kızlar birde göbek bölgesindeki tüyleri alıyor musunuz yani bana doktorum almamaya çalış dedi ama çok rahatsız ediyor
Sekerbebekkk Senemiko bende bilmeden aldım hamilelikten sonra kendisi dökülecekmiş ama şimdi hepten yayıldı alınca çok rahatsız edici biliyorum ama yayılınca daha da rahatsız edici tercih yinede sizin tabii ki ben almamanızı öneririm
_ozlmm Senemiko Ben almıyorum ☺️ Çoğu döküleceğini söylüyor ☺️Bir de ben alırım aldığım için dökülmez falan bir dert daha çıkar başıma 😂😂
ipekveatlas Senemiko sakın alma hamileliğimde bende cok direndim almamak icin bayaaa uzamıştı doğum yaptım su an hic bi tane kalmadı
misslavinia1 Senemiko hiç alma cunku alırsan baş edemezsin. Doktoruma soyledim alma dogumdan sonra dökülür dedi.
Efnanada Hormonlardan kaynaklı ilk zamanlarda benimde çoktu eşim sevmek istiyordu göbeğimi çok çekiniyordum tüylerden dolayi şuan 32 haftama gireceğim yavas yavaş döküldü bile diyebilirim bence hiç alma dökülüyor
bluepoint ipekveatlas gerçekten mi yaa 😔 lazere gitmeyin dedi doktorum tüylerimde bariz artma oldu göbek, bacak vb. Umarım söylediğiniz gibi olur lütfen olsun😔
ipekveatlas _ozlmm kız benim sarı sarı uzun uzun tüyler oluşmuştu göbeğimde karnımı severken elime geliyolardı düşün resmen. 3 aylık anneyim sıfır tüy
Nskyhn Senemiko denize gidiyoruz sürekli diye mecbur aldım kötü gözüküyordu 🥺 eğer öyle bir ihtimal olmasaydı asla almazdım
Minnacksevdack Senemiko bende de oldu kremlerden kaynaklı. Ama almadım. Alırsam daha sert daha siyah çıkar diye düşündüm. Biraz sıkıcaz dişimizi. Sonrasında dökülüyormuş zaten çoğu kişide.
egkoz Senemiko aynı durumdayız bana da doktor alma dedi ben de rahatsız oluyorum ama doğumdan sonra dökülüyor dedikleri için almıyorum sabredin bence 😊
Lito Senemiko doktora sormadım ama tüm göbek aldırdım gebelik boyunca doğuma az kaldı yine bir ağdaya gircem bu bebeğimde çok tuylendim kollarım falan baya koyurenk tüyler buğday tenliyim esmerde değilim vücudum dahabeyaz diye bilirim insalah doğumdan sonra tekrar etmez bu tuyler