Sahranr üzülmüyorum hic bebeğim gayet sağlıklı hatta iri bir bebekmis kilosu önden gidiyor sende niye üzülüyorsun ki kuzum zayıf olunca doktorum dogum daha kolay olur daha hiperaktif olursun demişti ki bana doktorum 42 ile dogum yaptırdığım oldu demişti sen düşün yani ben de şuan 8 kilo aldım ama önemli olan kilo alıp vermek değil bebişimizin sağlıklı olmasi☺ 🤷♀️