cherryup Merhaba kızlar, 8 haftalığım. Rutin testleri yaptık tsh 3.71 cıktı. Doktorum takip edicez 10 gün sonra da buralarda çıkarsa ilaca başlarız dedi. Aranızda kullanan var mı ? Değerleriniz kaçtı?
mucizemizibekliyoruzz cherryup benimde 3.71 di doktorum endokrinolojiye gitmemi söyledi tiroid takviyesine başladım şuan 1.70 zaten normalde 2.5 altında olması gerek bence beklemeyin
Albatros3501 cherryup ben kullanmaya devam ediyorum kuzum en baştan beri. Değerimi hatrlamıyorum. 1,5-2,5 arası olması gerekmş. Şuan 25 mg euthyrox kullanıyorum her sabah aç karna alıp yarım saat sonra kahvaltı yapabiliyorum.