Eflinisa13 37 haftalık gebeliğim var detaylı ultrasonda bebeğin bağırsaklarında genisleme vardı bu durum geçti hiç bir sorun gözükmedi şimdi de beyazlık gördüğünü söyledi bu durum nedir kendisine sordum pek yorum yapmadı