Gzdfth95 Kızlar merhaba 10 güne doğum yapıcam nasipse tecrübeli annelerim ❤️ Olası bi ihtimalde gaz ile uğraşırsam aklımda olsun diye kullanıpta çok memnun kaldığınız vazgeçmediğiniz gaz damlası ne oldu ❤️
sherlock Gzdfth95 sab simplex ve nurse harvey ikisini de denedim etken maddeleri de aynı aslında ama nurse harvey de bitkisel bir kaç ek daha var. Nurse harveyden daha memnun kaldım ben. Biogaia probiyotik de kullandım
umyahsen Gzdfth95 biogai kullandım fayda görmedim. Nurse Harveys kullandım bize çok iyi geldi ve kolik bebektik. Bir ay biogai denedik fayda etmesini bekleyin dediler sonra değiştirdik nurse Harveys aldık bize yaradı. Her çocukta başka fayda ediyor diyorlar ama bilemem tabi
Sibellaaaaaa Canım benim bebeğim 41 günlük biraz gazlı ben doktorumun tavsiyesiyle maflor kullanıyorum bize bayağı iyi geliyor hayırlı doğumların olsun insallah sağlıkla al kucağına 💐
sherlock Gzdfth95 yok bebeğe gaz damlasıyla birlikte kullanımını öneriyorlar genelde bağırsak düzenleyici