06nurrrr hemsiree az kalmış ya ondan geçmiyor işte bende 1 aydır 16 ve 17 haftalikdan çıkamadım bir türlü sanki ya iki hafta arasında tıkalı kaldım
06nurrrr merve211 aboowww gözüme büyüdü bu rakam vallahi😱😱benim 158 de buna çok diyordum napcaz ya bide kış ayına geliyor hamileliğimiz hiç geçmez 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
06nurrrr Ogretmen_Anne_ ay sonu çok güzel olucak emin ol o korkun o sancın bebişini kucağına alınca unut gidersin inşallah ☺️💕💕
06nurrrr 1Ada1 oh oh masallh ben de 16 17 haftasına cikabildim ne de 140 güne dusebildim hâlâ 158 küsur hâlâ 17 hafta bune yaw bıhtıkk 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
merve211 06nurrrr 🤣🤣 ayy hiç sorma en azından bu terden sıcaktan kurtulucaz ama soğuk yağmur çamur evde patlarız 🤷🤷🤣🤣