8+4 prilam iciyosanız gununz uyuyrak geçiyo zaten hap yüzünden prilam bana peknfayd etmediği icin zofer iciyorum sabah eskisi kadar uyumuyorum ama tabi gunde bikere uyuyorum en az 😊 rahat bi hamilelik geçirmeyi cok isterdim digerleri gibi ins gecer rahatlarız