El123 2.kez bu forumdayım cok mutluyum bundan dolayı ♥️ Beta hcg 138 cıktı ve hemoroıd + makat catlagım var ılac kullanamazmıym arkadaşlar ne yapmam lazm kadın doguma gıttım genel cerraha gt dedi suan cok agrım var ama
Aylin355 Hap şeklinde ilaç hamilelikte vermiyorlar ama krem şeklinde ilacı yok mu rahatsızlığın bir eczaneye danışsan