CerenKoca 18+3 gebeyim idrar yolu enfeksiyonum var sürekli tuvalete çıkma ihtiyacı duyuyorum kullandığım ilaçların pek işe yaradığı söylenemez bol suda tüketiyorum başka ne yapmalıyım ??
Melegimm95 CerenKoca öncelikle geçmiş olsun canım ben gebeliğimi öğrendiğimden beri bu sorunu yaşıyorum antibiyotik kullandım ise yaramadı ilac kullandım ise yaramadı doktor artık hepsini kesti 😂 sadece bol su içiyorum ve genital bölgeyi temiz tutman gerekiyor gece yatarken iç camasiri kullanma biraz da olsa iyi geliyor rahatlatıyor
S1907 CerenKoca genital bölgeni temiz tut,iç çamaşırnda ıslanırsa vs günde 2-3kezde olsa çamaşırını temiz tut,dışarda kesinlikle wcye girme derim,tuvaletini yapıncada önden arkaya doğru silmeye gayret et