Sonunda bende doğurdum ve iki tane evlada sahip oldum ☺️ Dünyanın en güzel ve bir o kadar zorlu bir süreci 28.07.2022 dünyaya geldiler iki oğlum oldu birinin suyunun azalmasından dolayı 36.hafta da doğuma alındım. Bir tane bebeğim 5 gün kuvöze alındı hızlı nefes alıp verdiği için kontrol amaçlı aldılar ama şuan Çok şükür ikisi de sağlık ve yanımdalar🥰 sezeryan sonrası sütünüz hemen gelmiyor maalesef benim 4. Günün sonunda normale girdi ve ikiz olduğu için günde iki kere mama takviyesi yapıyorum elimden geldiğince sık sık emzirmeye çalışıyorum . Rabbim herkese hayırlı doğumlar ve hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏🏻