Mehtapkz bundan sonra yavaşlıyo kilo alımı,aaa o kadar mı kaldı gibi laflar işte.neyse ki 3 ü bulur yine iyi beslenirsen gibi tesellide de bulundular saolsunla😂 2-3 tane yenidoğan aldım hem anlamadığımdan,hem etrafın çabuk büyüyo lafı ve doktorun gazıyla😂 bol bol 3-6 bikaçtanede 6-9 almışım 😁 yarın bi e bebek yolu göründü çuval gibi giydirmeyeyim çocuğumu 😁