Naz1234 elyasss normal bence benimde 36da 3300 çıktı doktorum normal dedi ama önde görünüyor ultrason kağıdında
Anneyimm elyasss 26+5 haftalgm ilk basta ozele gidiyodum bazi sebeplerden dolayi devlete gitmeye basladim sonra dedikki zaten 3 ay kaldi ozele gidiyim ozelde dogum yaparm diye karar verdik esimle arkadsmn tavsiyesi uzerine met etti gittim mal gibiydi doktor zatn safti ya😁 kilosu 1.40 grm dedi arkadsm yanimdaydi ben 30 haftalgm benm bebgm 1.500 senin bebegnn kilosu cok iyi dedi ben arkadayken arkadsm doktora 4 kilo dogarmi dems oda 4.500da dogar bu gidisle kilplu bebegnz olck dems gerizekali ilac kullnymsm dedi decavit var ama içermiyorm dedim sen git bana yine decavit yaz hemde daha buyuk😂😂 dogumla alakali konuşmadım yani bikere gittim bidaha gtmm ona zaten 😂
elyasss Anneyimm ahhahaha 😂😂 decavit galiba çoğu anne kullanıyo bende kullanıyodum kilo almaya başlayınca bıraktım valla 😂
Yaceemm Hamileligim boyunca 14 kilo aldım. 35. Haftada 2900 idi kızım. 37 de 3700 oldu 38+2 de 4200 doğdu. Son haftalar doğru düzgün birşey yiyemedim bile. Elinizde olmuyor bu haftadan sonra kilo alması
elyasss Yaceemm oooooo kilo artışı müthişşş hızlı olmuşş 😮😮 sanırım gerçekten son haftalarda ister istemez bebek hızlı kilo alıyoo
DilaraBalkan Yaceemm maşallah🤗😌 benimde 33+4 bugün gittim 2.550 dedi kilosu 1 hafta önden gidiyormuş acaba doğana kadar kaç kilo olur 4,ü geçmez inşallah 🙏🏻
DeryaGner esmaozan cnm benımde öyleydi 33 haftada doktor erken alırız sesi 1640 gr dı haftaya tekrar gel dedi bende o hafta beslenmeme çok dikkat ettim ve balık yağı hapı içtim bi gafta sonra gittiğimde doktor bile inanamadı 2050 gr olmustu maşallah şakın stres yapma ve beslenme ne dikkat et Allah’ın izniyle iyi olur
esmaozan DeryaGner amin canm inşallah düzelmiştir ama benim bi kac haftadir boyle malesef her hafta gdyorum haftada 45 gram almş cok az 3 hafta geriden geliyor detaliya sokuyor bisey ckmyor 3 haftadir cok dikkatli besleniyorum balık kaşar ceviz muz süt yogurt bunlari falan hic aksatmyorum bakalm yarn gdecem kac kilo oldu inş almştr sitres yapmyorum ama erken alinirsa biraz kuvezde rezil oluruz kuveze girmesin yeter benim icin canı icinde olsun inş
Anneyimm elyasss ben kullanamiyorum ya icemiyorum normalde de zaten hap ilac hic icmedim oyle bir alisknligm yok hastada olmuyrm hayatimda ilk kez dis agrisi harc ilac icmek zorundayim oda decavot onuda icemiyorik kursagmda kalıyor afedersinz cikrarak iciyrdm
Yaceemm elyasss tabi ki hayir😊 38+2 de 4200 doğdu ve son haftalardaki kilo artışına bakarak açıkçası yemedi.40 u bekleseydim bi 6 Kilo olurdu herhalde😊
elyasss Kbrmrt ama zaten bu haftalarda yalancı sancılar oluyo suni sancı verip ara ara sancılanmaya niye gerek duydu ki acaba 😐 yalancı sancın olmuyo mu ?
Kbrmrt elyasss yok ben daha 32. Haftamdayım. Bebeğimin ölçüsü 34. Haftalık. Bende henüz bel, sırt, kasık ağrısı hiç olmadı. İşte bebek haftasını doldurursa eğer normal doğumla doğamayacak kiloya ve kafa çapına ulaşıyor. 31. Haftamda 2.100 grmdı
elyasss Naz1234 anladım 😊 geri dönüşünü bekliyorum o zaman çünkü bende haftaya çarşamba veya perşembe gidicem bende merakla bekliyorum 😊👍