elyasss 26+5 haftalgm ilk basta ozele gidiyodum bazi sebeplerden dolayi devlete gitmeye basladim sonra dedikki zaten 3 ay kaldi ozele gidiyim ozelde dogum yaparm diye karar verdik esimle arkadsmn tavsiyesi uzerine met etti gittim mal gibiydi doktor zatn safti ya😁 kilosu 1.40 grm dedi arkadsm yanimdaydi ben 30 haftalgm benm bebgm 1.500 senin bebegnn kilosu cok iyi dedi ben arkadayken arkadsm doktora 4 kilo dogarmi dems oda 4.500da dogar bu gidisle kilplu bebegnz olck dems gerizekali ilac kullnymsm dedi decavit var ama içermiyorm dedim sen git bana yine decavit yaz hemde daha buyuk😂😂 dogumla alakali konuşmadım yani bikere gittim bidaha gtmm ona zaten 😂