Aynı derdin daha fenasından muzdaribim. Benim plt 24’e kadar düştü. Hgb de 7.4’e düşünce hematoloji kan takviyesi yaptı. Şu an prednol kullanıyorum. Kadın doğum yatırdı bi süre. Şimdilik artış eğilimi var, plt 38 oldu. Benim doğumun nasıl olacağı henüz belli değil. Bu arada 18+4 haftalık gebeyim