Havva34 Kizlar merhaba dünden beri başlayan böyle midemin olduğu yerde kaburgam ve aynı şekilde sırt tarafimda acı hissediyorum sanki taş yutmusumda orda kalmış gitmiyor gibi 37+6 haftalık hamileyim normal mi sizde de oluyormu bebek mi sıkıştırıyor acaba