Bir önceki postumda belirtmiştim bebeğime şizensefali ve septum pellicudium tanısı koyuldu kısaca beyninin bir bölümü tamamen yok ve kafa tasının içinde açıklık ve yarık var doktor doğsada ölür ölmesse kesin felç olucak demişti gittiğim doktorlar en iyi doktorlardı ve yanılma yoktu bugün 23+4 üm dün heyet kararı ile çapada alınnması gerektiği söylendi , ve ben 10 ay önce mecburi sezeryanla oğlumu dünyaya getirmiştim.
Bu doğumumda normal doğumla alınıcakmış ama birçok risk var rahim yırtılması gibi , ben çok korkuyorum ne yapıcam inanın bilmiyorum acısını daha yaşayamadan korkuda sardı beni daha önce 23. Haftada gebelik sonlandıran varmı ? Varsa yardımcı olabilrmi hiç bir bilgim yok nası olur nası ilerler 😣