vesilece Yeni gün randevuları artık tam saat 10’da açılacakmış kızlar haberiniz olsun 🤗 bi duanızı alırım 🤲🏻😘 hayırlı cumalar
Deletedmom_43 Ben randevu talebi oluşturuyorum. İstediğim doktorun randevusu açılınca sms geliyor. Böylece haberim oluyor. Tavsiye ederim. 🌼
Nur321 Deletedmom_43 benim 2 3 aydır hep talep bekliyor ama hiç randevu açılmıyor mecbur zorla sıra alıp gitmek durumunda kalıyorum 😒