Ormanmeyvelii Kızlar 3 4 gündür karnım mı küçüldü aşağı mı düştü tam anlam veremiyorum ama gözüme bir tuhaf geliyor. 34. Haftada bunu yaşayan var mı? Doktoruna danışan nedir ne değildir?
Mavininbiri Ormanmeyvelii Herkes te olmuyor doğumdan önce bende doğumda olmuştu bazıların doğumdan 1 ay önce oluyorken bazıların 1,2,3 hafta önce de oluyor
LamiyaCetinkaya Ormanmeyvelii benim doğumdan 4-5 gün önce olmuştu, ama küçülmüyor baya aşağı kayıyor, göğsünün altı boşalıyor bir anda
Havva34 Ormanmeyvelii benim 32 de felan düşmüştü rahat nefes alamıyorum doğru düzgün büstiyer felan da giyemiyordum baskı yapıyor daha çok acıyor diye sonra bı baktim rahatladım o günün akşamına kayinvalidemlere gittik dedi ki senin göbeğin düşmüş o ne demek dedim anlattı güzelce he dedim demek ondan rahatladım rahat nefes alabiliyorum dedim
3prens71 Ormanmeyvelii 35. Haftaya gırdım bnde bugun bnımde aynı şekilde cnm galıba hurafe degıl cunku ılk dogumumda baya uzun sure sunı sancı cekmıstım dr gldı baktı karnıma karnın daha taş gbı yukarda hıc asagı ınmemıs bıraz uzun surecek dogum demıstı
Ormanmeyvelii LamiyaCetinkaya Evet aynen dediğiniz gibi ben de sanki erken oldu gibi. Zamanında sağlıkla gelsin inşallah. Yani zaten o kadar fiziksel rahatsızlığım var ki 37-38 istiyorum 3 4 hafta daha dayansa yeterli 🥺🙏
el1fff Bu konuyu tamamen hurafe sanıyordum geçenlerde kontrolde doktor karnında güzel daha düşmemiş yukarda dedi , dedim demek gerçekmiş böyle bir şey 😅
LamiyaCetinkaya Ormanmeyvelii endişelenme yine de, herkeste farklı oluyor belirtiler. Yine de sancı eşlik ederse doktora görünmende fayda var🙏
Ormanmeyvelii 3prens71 İnşallah bu sefer kısa zamanda pıt diye doğurursun canım. Erken mi diye düşündüm sadece zaten baş aşağı duruyordu oğlum