ardenmom Merhaba az önce korona pozitif olduğumu öğrendim. Gebeliğinde korona geçirenler neler yaptınız nasıl atlattınız.
Vera09 ardenmom bol meyve, bol su ihtiyaç olursa parol içebilirsin. Soğan, sarımsak, kemik suyu tüketmiştm. Tuzlu ya da karbonatlı suyla gargara yapıyodum ve bol bol uyuyp dinlenin
Frida099 ardenmom daha bugün bitti benim karantinam.bol su tüketin, c vitamini önemli, bol bol dinlenin, stres yapmamaya calisin
MrvRmzn ardenmom benimde 2 gün önce karantinam bitti. Benim 2 gün boğaz ağrım oldu sonra eskiye döndüm çok şükür rahat atlattım. Doktorum hemen oksapar 0.4 başlattı. Onun dışında ekstra birşey yapmadım. Bir eczacı tanıdığımız suyun içine limon sıkmamı söylemişti yararı oluyormuş. Kan sulandırıcı özelliği varmış limonun. Çok geçmiş olsun.
Minnacksevdack ardenmom ben 34. Haftamdaydı yanlış hatırlamıyorsam korona oldum. Sadece parol alabildim çok ağrım olduğunda. 10 tane de oksapar kan sulandırıcı kullandım. Bol bol meyve ye , su içmeyi ihmal etme 🌸