KumsAlyaa Merhaba kızlar bugün doktora gittim normalde 6+6 fakat 6+5 e uyumluymuşum kalp atışını dinledik fakat eşim istediği için doktor peş peşe 3 kez dinletti bir zararı olur mu kalp atışı dinlemek zararlı mı içime korku düştü
mylittlebabym KumsAlyaa zararlı olsa idi doktor dinletmezdi peş peşe üç kez merak etmeyin ama neden bazıları dinletmiyor bilmiyorum cihazla mı alakalı benimki de 6+6 ydi dinletmedi doktor ama kalp atışını gösterdi pıt pıt inip kalkıyordu :)
poyrazvearya KumsAlyaa benim doktorum ben her seferinde dinletme taraftarı değilim dışarıya bir şey salgılıyor gibi bişi demişti hatırlamıyorum tam ama ben özele gittiğimde orda dinledim aşırı bir zararı olsa hiç bir doktor dinletmez sonuçta zararlı olduğunu düşünmüyorum ama her seferinde gerek yokmuş dinletmeye doktorumun dediği bu yönde
kalbimdekideniz KumsAlyaa ben sadece bebekler ultrasonu sevmiyor diye duydum ama çok saçma geldi. Bence hiçbir zararı yok olsa doktorlar riske atmaz bilerek
Gfs KumsAlyaa bende kalp atışını dinlemek istediğim ide kalbe ısı verdiği için bebeğe zararı var dedi 2 saniye duydum kapattı hemen her gttiğmde kalp atışını gösteriyor
KumsAlyaa mylittlebabym kalp atımını gördüm canım kalp atışını da kendisi dinletti söylemeden ama eşim sağolsun heyecanından tekrar isteyince 3 kez dinledik peş peşe inş zararı yoktur hayırlısı
Slhnm Benim de doktorum çok kısa dinletmisti. Sebebini sorduğumda kalbi çok küçük belki ses dalgaları zarar verebilir demişti.
KumsAlyaa kalbimdekideniz ay inş canım eşimin heyecanı yüzünden fazla dinledik şuan aşırı kızıyorum eşime daha onu götürmek istemiyorum doktora giderken acayip heyecanlı oluyor onun yüzünden soracaklarımı da unutuyorum eve gelip kendi kendimi yiyorum
Gfs KumsAlyaa hayr dinlettirmiyo sadece pıt pıt atışını ultrasonda gösteriyo. Kalbini Bi kere 2 saniye dinledim sadece☺️
Elisallp KumsAlyaa evet zararlı olduğunu bizzat prof doktor kendisi soyledi kalp atışları dinlemek ister misin ama önermiyorum ilerde kalp yetmezliği falan gibi dedi bende istemedim dinlemek
KumsAlyaa Elisallp Ama bize sormadı canım hatta ilk açtığında açayım mı demedi sonradan eşim sağolsun tekrar isteyince 3 kez dinletti yani zararı olsa riske atar mıydı bilemedim
KumsAlyaa @Aslan04 merhaba canım bugün doktora gittim kendi doktorum yoktu yıllık izindeydi bende özelde başka doktora gittim kalp atımını gösterdi ve duyduk çok şükür Rabbime sonsuz şükür olsun eşimin heyecanı yüzünden 3 kez üst üste dinledik şimdide eve geldim bunun tedirginliğini yaşıyorum ama sorun olur mu sıkıntı olur mu diye
Yazz12 KumsAlyaa benim doktorum da her seferinde kısa dinletiyor bebekler cok sevmiyor rahatsız oluyor demişti
KumsAlyaa Yazz12 Ben daha dinlemem canım valla doktor da bize sorup uyarmadı hiç eşimde sağolsun heyecandan tekrar tekrar istedi daha ben onu hastaneye götürmeyeceğim belli oldu acayip heyecanlı oluyor benimde strese sokuyor
vesilece KumsAlyaa son aya girdim canım doktorum sadece 1 kez dinletti zararlıymış. Ama şimdi nst de en az 20dk kalp atışını dinliyorum 🥰🤷🏼♂️🙈
KumsAlyaa vesilece İnş sorun olmaz bize canım ne diyim tecrübesizlik ve bilgisizlik yüzünden işte herşey ve ilk olmasından dolayı