NisaNuru 11+4 haftalığım ikili tarama için gittim kıza benzetti ikinci çocuğum 16 hafta da net söylenir dedi
Yasi_2023 girl_boy_annesi neden genelde kız denilip erkek çıkıyor bana da doktorum :12/+ 3 de yüzde 90 kız dedi ama emin olamıyorum
NisaNuru İlk evladım da kız 22 aylık rabbim sağlıkla herkesin kucağına almayı nasip etsin tabiki ama gönlümden geçen hep erkekti biraz buruldum gibi 😢
girl_boy_annesi Yasi_2023 bazı erkeklerin pipisi geç oluşuyor doktorda 12. Haftada ortada pipi göremeyince kız diyor
NisaNuru @“Yasi_2023” bende inanamadim haftaya başka bir doktora randevu Alicam bakalım nasipbimizde ne var