Kızlar merhaba Allah’ım hayırla sağlıkla kucağımıza almayı masip etsin inşallah 33 haftaya girdim çok şükür inşallah güzel gider haftalarimiz . Bebeğimin hareketlerinde karnimda ağrı hissediyorum saniyelik sürüyor ama neden böyle oluyor peki sizlerde de oluyor mu bu ağrı sizler nasılsınız peki nasıl gidiyor