Kızlar bugün kontrolden geldim 37+5 haftaliğız bebegim normal bebeklere göre küçük 2660gr kilosu ama her hafta kilo azda olsa aldığı için doktor sağlıklı dedi ancak haftayada duruma bakıcam hersey normalde 40 haftada doğumu baslaticam dedi suni sancı veya istersem sezeryanla küçük bebek riske atamam dedi daha fazla bekleyip şimdi bende panikledim sancı çıkarsa haftayada alabilirim dedi ben ne yapayım sezeryan mi olayım yoksa suni sanciya evet mi diyeyim çok korkuyorum her ikisindende 😟 kendi sancimla gelecek gibi değil bebeğim