Ilkhayat kalbimdekideniz ben görmeye gidicem sancım var kasıklarımda karnında 30 haftalık olduk bugün inşallah bişi çıkmaz
FSCMK kalbimdekideniz bizde 2 gün önce gördük 34 haftalığız bizde doğurmazsan 1 ay sonra gel dedi bakalım 🥰inşallah zamanında gelir minikler
Sedabariskarisan kalbimdekideniz Bizim daha çok var Ocak’ta doğum pazartesi cinsiyetini öğreneceğim minik yavrumun ❤️🥰
kalbimdekideniz Ilkhayat Normal aslında canım yalancı sancılar başlıyor. Yinede bişey çıkmaz inşallah 🌸
DilaCan FSCMK bizde 35 ten sonra her hafta muayene ye gidiyoruz bu haftadan sonra çok önemli neden 1 ay sonra dedi
FSCMK kalbimdekideniz benim doktor 37 haftalıkken bile 2 hafta sonra gel diyor 😅kızımda öyle yapmıştı
FSCMK DilaCan kızımda da aynı demişti 37 haftalıkken 2 hafta sonra gel demişti bunda da aynı ağrım sancım olursa giderim artık bende
Semra41 kalbimdekideniz ayy ne güzel kavuşuyorsunuz bnm son 18 günüm kaldı 27’Snde son randevum var🥹🥹🥹
yagmur_s kalbimdekideniz ben de bugün gittim 34+6. Az kilo almış bu hafta 🥺 hoş hatasıyla uyumlu sorun yok ama geçen haftaya göre çok artmamış. Doktor sorun yok dedi haftaya tekrar gideceğiz 🥳