Meryem_K İlk Gebeliğim ve şuan 10+3 her zaman değil de bazen kahverengi yapışkan bi akıntı geliyor endişe ediyorum ilk gebeliğim olduğu İçin insan ister istemez tedirğin oluyor doktora gitmeme gerek varmı
Hatiyce Haftada da olmuştu ozman yerleşme kanamasıdır demişti bende 10+4 üm bende de ara ara oluyor biraz fazla oturup kalktığım zamamlarda geliyor öyle bende endişeleniyorum 1 hafta sonra kontrolum var
Mervekara5 Hatiyce canım bende 9+5 im bendede oluyor doktor bebeğim eşinin altta olduğunu söyledi ondan oluyormus lekelenmem