2bebisannesi58 Kizlar meraba daha 11 ay once burdaydim suan oglusum 11 aylik olacak ve ben hamisim yine 🙄😊
misslavinia1 2bebisannesi58 hayırlı olsun demekki rıskı varmış rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin birlikte buyutursun bebislerini ilk zor olur ama sonra iyiki dersin 😌💖
Misrax 2bebisannesi58 hoşgeldin canım bende sizin gibiyim kızım 14 aylık 9 haftalik hamileyim bu ara cok peş peşe hamile kalan allahım hepimize kolaylık versin
Ozgex 2bebisannesi58 benim de 21 aylık bir oğlum var ve çok hareketli mız mız 6 haftalık hamileyim çok üzüldüm ilk duyduğum da nasıl yetişicem bakıcam diye 😢
2bebisannesi58 hemsiree yok keske oyle olsaydi ilk zamanlar cok uzuldum agladim ama alistim gibi dha kalp atisini bile duymadm cok erken fark ettim hamile oldgumu. Cok tesekkur ederimm bu arada 🌸
hemsiree 2bebisannesi58 aynısı arkadaşımın da başına geldi onun bebişi 10 aylıktı öğrendiğinde çok ağladı ama alıştı tabi şimdi 😊 Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
2bebisannesi58 misslavinia1 sonrasinda iyiki diyceme o kadar emin oldumki herkes boyle soyluyo cunku insallah ilk zamanlar cok cok zorlanmam 🌸 cok tesekkur edrimm 🥰
2bebisannesi58 hemsiree yaa nasil peki anlasabiliyolarmi bebkler ogluma yetemiycem gebelik sureci diye cok korkuyorum onu ihmal etmekden elimden gelenide yapiyorum ama insallah yeterim ikisinede😊
2bebisannesi58 Misrax yaa o zmn hemen bi soru sorayim😊 kizinizi kucaginiza aliyomusz belki yuruyodur benimki daha 11 aylik yurumuyo surekli kucagmda korkuyorumda bsey olur dye almasamda olmuyo tabiki
Misrax 2bebisannesi58 benim kız daha 10 gündür yuruyor biraz gec başladı yurumeye cok indirip kaldırıyorum bı sıkıntı olmadı
2bebisannesi58 Ozgex valla bende henuz alisamadim ama kendimi alistrmaya zorluyorum surekli dusunmek pskoljimi bozuyo dusunmemeye calsyorum illaki bi yolunu buluruz Allah yardimcimiz olsun🤲
Ozgex 2bebisannesi58 benim ilki tüp bebekti 3 sene olmadı dedim olmaz yine tedavisiz hic beklemiyordum sürpriz oldu
2bebisannesi58 Ozgex yaa inanmyrum mucize gibi cok guzel bi haber Rabbim saglicakla kucagna almayi nasip etsin♥️