Zeynepcelik45 Bugün gittim doktora 6+2 haftalık bebeğim ama daha bebeği görmedim sadece kese var bebeğin var olup olmadığı belli değil sozdede böyle olmusmuydu sonradan bebek olustumu
hemsiree Zeynepcelik45 geç döllenme olabilir ben de ilk gittiğimde kese vardı bebek yoktu. 1 hafta sonra tekrar gidin muhtemelen görünür
NurNaz Zeynepcelik45 evet canım aynı kardesimde 6 haftalıkken gitmişti inada aynı şekilde söylemişti 8 haftalık olunca gitti çok şükür bebegide kalp atışını görüp duydu sende 8 hafalik olunca tekrar git
Muallimelif Zeynepcelik45 erken olabilir, yolk kesesi izlendiyse süreçte bi sıkıntı yoktur. 1-2 hafta sonra gittiğinizde görürsünüz inşallah
DayFg Zeynepcelik45 benimde böyleydi hemşire olmama rağmen saatlerce ağlamıştım şuan 32 haftaligiz..İçini ferah tut sakin olmaya çalış
Meleklerim545 Zeynepcelik45 bende hamileydim kesen oluşmuştu bebek yoktu sonradan bebekte oluştu yani geç döllenme olmuştu sizde de geç döllenme olabilir
Zeynepcelik45 Meleklerim545 inşallah öyledir kese gorundukten sonra sıkıntı yok değil mi korkuyom ya ya bebek gelişmese
Zeynepcelik45 Muallimelif kese görününce sıkıntı olmaz inşallah ya korkuyorum ama bakalım inşallah büyür kendinizde gosterir
Meleklerim545 Zeynepcelik45 korkmayın sadece bebek bir hafta geriden gelmis oluyor ama sıkıntı olmuyor şuan ben 38+3 um.bebegim.ise 37+5 gözüküyor ultrasonda bunu da doktorlar sıkıntı Yapmıyor
Havva34 Bende de öyle oldu kesinlikle bir değil iki hafta bekleneni öneririm ben 10 gün felan bekleyip öyle gittim minik mucizem öyle gösterdi kendisini üzülme sakın ve doktorunu değiştir