annelikyolundaa Selamlar, Çalışmaya devam ediyor musunuz? Ne zaman bırakmayı planlıyorsunuz? Durumlar nasıl? Benim mide yanmalarım hiç olmadığı kadar çok ve sık sık wc ihtiyacından ötürü tuvaletteyim :(
horozseker annelikyolundaa 32.haftaya girdim 32+0 da raporu çıkarttım iki gündür evdeyim 🤣 ama nasıl geçicek evde zaman bilmiyorum 🫠
annelikyolundaa Gizemzden Allah kolaylık versin bizlereee hem sıcak hem ağırlaştım hem mide hem tuvalet 😂 neyse son aylar çohgsel Doğurunca rahatlarız 😜😂😂