durulina7 kızlar sezaryen oldum biraz yürüdüm ama şimdilik çok zorlanmıyorum şunu yapmalısın dediğiniz bir şey var mı meyve suyu içsem olur mu kayısılı☺️
cansualisa durulina7 iç kuzum kahve iç bitter cıkolata hoşaf tarzı şeyler çorba mis Hayırlı olsun bebişinnnn
Rapunzelinanasi durulina7 hayırlı olsun gözünüz Aydın ☺️🌸 kayısılı komposto ve meyve suyunu çok öneriyorlar ama benim de bilgim yok. Üstte dursun postunuz 🙏🏻
NurNaz durulina7 hayırlı olsun canım evet iç kayısılı bide ananaslı yi öneriyorlar burdan okumuştum şekersiz Nescafe bitter çikolata hoşaf iç gaz çıkarmadan çıkartmiyorlar çünkü sezeryanda
durulina7 cansualisa kahve ne için canım ve bitter çikolata☺️ bilmediğimden soruyorum da ayılmak için falan mı acaba
cansualisa durulina7 kuzum beldeki ağrı vs oluyor ya spinal den snra ondan veriyor çok abartmamak şartıyla😍
Zeyzey_12 durulina7 ayaklarını mutlaka sıcak tut tutmadığında sızlıyor dikişlerin. 2 ay oldu hala ayağım üşüdüğünde dikişim sızlıyor. Bol bol hareket et ettikçe ayağa kalkıyosun bebeğini sütün gelmesede emzir sürekli. Dikişlerin bir süre sonra şişebilir endişelenme hareketten oluyor. İlk fırsatta duşunu al çok rahatlıcaksın. Bebeğinle sana kolaylık dilerim 💕💝
durulina7 Zeyzey_12 emziriyorum sütüm geldi şükür çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz ve iyi dilekleriniz için🥰💖
Sybell Öncelikle geçmiş olsun, hayırlı olsun. Komposto içiniz yada kayısı suyu. Bol bol yürüyün iyi hissettikçe gaz çıkması için.
BBuseY Narkozu vücut atması için kahve öneriliyor . Bol bol sıvı alın baş ağrısı olmasın . Rezene çayı da iç bol süt yapsın 🤗🤗