Merhaba kızlar öncelikle çok mutluyum çünkü keseyi gördük:)
Ama göbekten bakınca gormedi alttan baktı, sizce neden öyle oldu ?
Ayrıca çok fazla su varmış içimde, bu da düşüğü tetiklermis. Suyun sebebi adet olamadigim içinmiş ama kesin konuşmadı, ihtimallerle konuştu.
Sizin basiniza geldi mi hiç böyle? Şuan 5. Haftaligim iki hafta sonra tekrar gidicez kese buyumus mu içinde bebek var mı diye bakicaz umarım her şey yolunda gider…