Sevim2211 merhaba bende epilepsiyim geçmişte yani en son lisede bayılmıştım yıllar oldu ilaç kulkaniyorum bendeilk doğumum normal oldu hiç bir sıkıntı yaşamadım şimdi ikinciye hamileyim inşallah oda normal olur ama yine de bı nöroloji drna görünün ben yılda bir kere Muayene oluyorum beyin filmi filan hani bı sıkıntı varmı diye çok şükür bu zamana kadar çıkmadı inşallah sağlıkla doğum yaparsiniz ama bı yerde okumuştum yıllardır nöbet gecirmeyip ilaç kullanmiyorsan normal doğumun bir sakıncasi yok diye😊😘