melikessuuu Hangisi tuttu sizin🥰 benim ilk bebeğimde Rus takvimi tutmuştu şimdi bakalım ne olacak 4 haftalığım daha 😌
Semilk05 melikessuuu canım şimdi baktım Çin takvimi erkek diyor Rus takvimi kız diyor benimde kızım olcak yani Rus tuttu 😂😂😂 Çin’ler yine dandik şeyler yapmış 😂
DemirinAnnesiiii melikessuuu Rus takvimine şimdi baktım kız çıktı. Çin takviminde doğru çıktı benimde erkek :) nasipse ve zamanında gelir ise son 17 günüm kaldı
hemsiree melikessuuu benim ikisi de tuttu ama inanmıyorum bu sonuçlara tutma ihtimali %50 zaten sallayarak yazıyorlar 😄
melikessuuu Semilk05 hahaha evet işte benimde ilk bebeğimde Çin takvimi erkek Rus takvimi kız demişti kızım oldu. Şimdi Çin takvimi kız Rus Takvimi erkek diyor 🤓
1Kelebek Baktim şimdi rus takvimine göre kız çin takvimine göre erkek çıkıyor 😅tek sağlıklı olsunlarda🥰