Mihribank Merhaba bayanlar. Sonunda bende kızımı kucağıma alabildim. Sonunda dediğime bakmayın 37+2 de geldi meleğim. Salı günü rutin kontrolüme gitmiştim. Nstde düzenli sancılarım çıktı. Doktor çatı muayenesi yaptı ve 3 cm açıklık var dedi. Tabi normal doğumdan korktuğum için sardı beni bir telaş. Doktor acil karar vermen lazım bu hızla bu minik bugün doğar dedi. Sezeryan da istesen normal de istesen yatışın yapılacak dedi. Ben ağlaya ağlaya sezeryan olmak istediğimi söyledim. 1 saat sonra doğuma aldılar. İnanın ne yaşadığımı anlamıyordum. Herşey o kadar hızlı gelişiyordu ki bebeğimi görene kadar hissetiğim tek duygu şaşkınlıktı. Onu gördükten sonra ameliyat bitene kadar ağladım. O kadar güzel bir duygu ki Allah isteyen herkese nasip etsin. Şimdi evimizdeyiz. Kızım yanımda yatıyor, benim olduğuna hala inanamıyorum 😍🤗
Yogurtlupilav Mihribank Allah mutlu mesut yıllar nasip etsin yavrunuzla birlikte 😊 sezeryanmış normalmiş, kucağına aldıktan sonra bir önemi yok.. yeterki yavrular sağlıklı olsun 🙏🏻