Aysimam7636 Meshra_15 Kızımın ismi AYSİMA adına kurban olsun annesi kızım dye asla demiyorum masallah çok akıllı uslu 2bucuk yasinda bna smdiden yardm ediyo kahvaltıyı beraber koyar beraber kaldirirz bi yer dağınık olsun hemen oraya kndi çabasıyla toplar ve söz dinler masallah benim kızıma 🧿🧿🧿🧿🧿ve bi suru sayamadığım huyları var hepsi birbirinden akıllıca Rabbım bana en güzel hediyeyi verdi çok şükür🤲🤲🤲🤲🤲 hatta şuan 2.ye hamileym oda kiz çok şükür ins ablasına çeker şekerim biraz çıktı suan şeker olcuyorum bazen gecikti mi hemen hatırlatıyor anne şekerini ölctunmu çok vefalı benim kızım🥰🥰 eeee bi masallahinizi alirim😃 gönül rahatlığıyla koyun ismi bnce🌺
nilsmomy Meshra_15 benim iki arkadaşım vardı Aysima biri çok naif, nazik bir kızdı diğeri tam tersi aşırı girişken, özgüvenli, konuşkan bir kızdı shsjssjajaj çok zıttılar
Annesininportakali53 Meshra_15 eltimin kızı aysima 1 yasinda yerinde durmuyor oraya buraya tırmanıyor 😬girişken bir kız
Meshra_15 Aysimam7636 oy masaallah kuzuma ikinciye de sağlıkla kavuşursunuz ins bende şuan ikinci kızımi 3 gün sonra dünyaya getircem ins Aysima yıllardır istediğim bir isimdi
Aysimam7636 Meshra_15 Amin canm.bnm çok sagol🥰 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ins 🤲🌺 gönül rahatlığıyla koyabilirsin ismini hem anlamida çok güzel Ayyüzlu demek. Bizde gun sayıyoruz 35+3 olduk bakalm ne zman gelicek minigim🥰
Meshra_15 Kız cikolatami bile yaptırdım Aysima diye hala isimde kararsızs aslında korkum öbür kızı da bn koydum ismini kocam viyakliyor son anda bir sorun çıkarmaz ins,🙈😁