Hilalozc Kızlar bugün doktoruma gittim bebeğin kafasının aşağıda olduğun oraya yerleştirdiğini söyledi yaşayan varmı
suscarparimm Hilalozc Kuzum 28 den sonra hemen hemen her bebek dönüyor ve doğum pozisyonu alıp yerleşiyoe
-sef- Hilalozc bende32de gittim yürümeyi ve ilişkiyi yasakladı hem pozisyon alıp hem aşağıya inmiş 36ya kadar biraz dikkatli gidelim dedi
Rapunzelinanasi Hilalozc hareketlerinden falan fark ettiniz mi? Nerde hissediyordunuz hareketlerini? -sef-
PapatiA Hilalozc bazen öyle oluyo Bı tanıdığımızda 28 haftada döndü 40kadar kadar öyle kaldı hıc oynamadı
Rapunzelinanasi Hilalozc 31 haftalığız biz de ama benim 21 den beri baş geliş. 1 haftadır ara ara o kadar aşağıda hareket ediyor ki korkuyorum açıkçası 🙄 bugün kontrol günü bakalım hayırlısı. Zamanında gelsin bebişler inşallah 🙏🏻
Aymiraninannesi Hilalozc 32 haftaligiz bizim kızda baş aşağı döndü ben dönüşünü hissettim aslında gayet normal bu durum ama insan ister istemez erken diye endişe ediyo
Hilalozc Aymiraninannesi doktorumuz biraz korkuttu oraya yerleşmiş baya flan deyince tedirgin oldum açıkçası
Aymiraninannesi Hilalozc bana herhangi birşey söylemedi korkmam gerekir mi bilmiyorum normal doğum beklemiyoruz etkisi olur mu onunda bilmiyorum bı kağıt verdi orda yaziyodu malum devlet hastaneleri çok bişey soylemiyo ultrasonda gösterip görüntü vermiyo. Döndükten ne zaman sonra doğum başlar acaba
ipekzumra Biz 36+5 teyiz ama kızım hala dönmedi doktorum bundan sonra döneceğini zannetmiyorum diyor, böyle olup son haftalarda dönen oldu mu acaba? Ya da dönmesi için benim yapmam gereken bı şeyler var mı