G-a-m-z-e88 14 haftalık hamileyim, hamileliğimden bu yana hep Bi halsizlik enerji düşüklüğü hiçbir şey yapamama gibi durumlar içerisindeyim. Kendimi hiç Bi işe yaramaz hissetmeye başladım 😔😔Ama ben böyle değildimmm 🥴
svydaikalb G-a-m-z-e88 Biraz acıkınca yorulunca ellerimi bile sıkamıyorum ruhumun yarısı havada gibi hissediyorum tarifsiz çok değişik..
TTtutku G-a-m-z-e88 bende de öyle tabiri caizse mal gibiyim yatiyorum kalkıyorum hicbisey yapasım yok inan kişisel bakım yapmaya bile ne halim var ne enerjim sersem gibi oldum
Sare_34- G-a-m-z-e88 tam olarak beni anlattın canım bende aynı senin gibiyim 6+1 haftaligim ama boyle hic enerjim yok hicbir sey yapasım yok modum çok düşük bir yandan da hafif bulantı hali cok can sıkıcı ☹️ hormonların bunyeme agir geldigini dusunuyorum
Esraerdemserin G-a-m-z-e88 gebe kalmadan önce çok aktif bir hayatım vardı. Ev, iş, gezme tozma. Gebe kaldigimdan beri kilimi bile kipirdatasim gelmiyor. Bende 12 haftalık oldum. İnşallah geçmesini bekliyorum
BBuseY Normal canım bu süreç . Ama 2 hafta sonra bak gör hepsi geri gelcek 😂hatta bak gör nasıl kendini işe vereceksin
BBuseY Esraerdemserin bende senle aynıyım ama azda olsa bişeyler yapıyorum 😂😂uyumak yok aç bir müzik 🎶 misss
G-a-m-z-e88 Yaaa yalnız değilim demek ki, sanıyorum ki Bi ben mi abartıyorum ne biliyim. Allahım hayırlısıyla geçsin bu süreç kendimize gelelim nolur 🤲
kbralya01 Bende 15 haftalık hamileyim eskiden mutfak taşında bi tabak bırakmazdım evi misler gibi temizlerdim eşimle her hafta dışarı çıkardık ama 15 haftadır toplasan 4-5 kere anca çıkmışımdır birde Adana’da yaşıyoruz inanılmaz sıcak evi hiç söylemiyorum bulaşıklar tozlar heryer heryer de ve benim canım bişe yapmak istemiyor anca yatım uzanıyım Tv izleyim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😂😂😂
G-a-m-z-e88 kbralya01 Aynen öyle aynen gayet düzenli tertipli evimi seven biriydim şimdi hiçbirşeyi gözüm görmüyor. Dediğin gibi tozlar bulaşıklar 🙈 iş güç hep kalıyor
Asim_Mehmet G-a-m-z-e88 Başlanan vitaminlerle kendinizi normalden daha iyi hissedeceksiniz emin olabilirsiniz 😊
afroditt G-a-m-z-e88 o haftalarda her gün ağladığımi yemek bile yiyemedigimi hatırlıyorum ama çok şükür geçti şimdi ağzım boş durmuyor 😂 sizinde geçecek dua edin
Cennet-Kokulum G-a-m-z-e88 Arada bende de oluyor. Enerji bir geliyi, bir gidiyi😂😂😂😂 Geçecek inşallah bu günler 🤲🏻🤲🏻🌸