bengilibeng 2 buçuk aylık hamileyim. Halk arasında kurdeşen diye bilinen cilt rahatsızlığım oluşmaya başladı. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı acaba? Biraz daha bekleyip geçmezse doktora gideceğim.