4cocukannesi Kızlar dün akşamdan beri ayaklarım çok şiş başım ağrıyor sabah da miğde bulantısı başladı başına gelen var mı 🥺🥺🥺
Tugbabzkrt 4cocukannesi kaçıncı haftadasınız Bi tansiyon ölçtürün Allah korusun gebelik zehirlenmesi falan olabilir.
4cocukannesi 4cocukannesi kızlar var mı bi bilgisi olan çok kötüyüm uyudum yine geçmedi zerre ağzıma birşey koyacak durumda değilim yaaa 😭 bir hafta önce ayni şikayet ile acile gittim birşey yoktu şimdi yine ayni
4cocukannesi Tugbabzkrt 34 haftalıgım ikiz gebelik korkuyorum 130-89 tansiyonum ilk ölçüm şimdi 120-83 ama kendimi iyi hissetmiyorum
Qnl 4cocukannesi tansiyon mu düştü acaba ya geçen hafta bende ölüyorum sandım elden ayaktan çıkmıştım eşin Dalan biri götürebilirse acil e götürse bi serum takarlar kendine gelirsin en azından :(
4cocukannesi Qnl zorla birşeyler yiyip parol aldım şimdi biraz hafifledi çok şükür devam ederse gideceğim korkuyorum bi yandan da
4cocukannesi Qnl hamilelik bi meslek olsaydı en zor meslek olurdu yemmin ederim benim için çok zor geçiyor
Qnl 4cocukannesi :( maaalesef öyle tam bir aydır yatıyorum bende Rabbim kolay geçirtsin inşallah dua etmekten başka çagremiz yok
Qnl 4cocukannesi kanama oldu lekelenme bitmedi derken tekrar kanama oldu progestan iğne vurunup yatıyorum. Kusmam yasaklandı ağlamam yasaklandı gerisini düşün artık 😢
4cocukannesi Qnl canım yaa Allah sabır versin zor bir süreç 3 ay benimde kanamam oldu malesef 34. Haftadayim hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alırız inşallah