Hilalozc Kızlar yaşayan varmı doktorumuz bugün bebek iyice kafasını aşağıya sokmuş dedi tedirgin oldum
Vera09 Hilalozc ben de 30um ama ters duruyo dedi yani ayakları aşağıdaymış bişey demedi dönmesi mi gerek acaba
Melismelo Kanaldamı yani ? Brnim 18den beri hep baş aşağı 30+5 oldum ve aşırı catı ağrım var baskı yaptığından
Ffatma Vera09 36ya kadar en geç dönen dönüyor sanırım. Benimki de 28 haftalık ayağı aşağıda başı göğüs kafesimde iki tarafta da ağrı yaşıyorum sizin de öyle mii
Vera09 Ffatma yok başı göbek deliğimden biraz yukarda sağında duruyo dümdüz değil de iki büklüm galiba😄 göğüs kafesime yakın değil şimdilk ağrım yok ama kaburgalarım gece yatarken ağrıyo genişlemeye çalştğını düşünüyorum
Ffatma Vera09 makat geliş değil o zaman daha iyi. Kafası göğüs kafesinde benim birkaç gündür sırtım ve kaburgam çok fena ya