Tek bebeğe hamileyim ama uzun zamandır aşırı halsizim ayakta duramıyorum. 26. Hafta bitmek üzere ama bende bittim 😂 ilk oğlumda günde 2 defa hasteneye gider saatlerce ayakta doktor sırası beklerdim. Annem haftada bir kemoterapi alıyordu. Yürüyerek gider gelirdim. Toplam gidiş dönüş 1 saat sürerdi. Şimdi yan binanın altındaki BİM’e gittim sabah zor geldim geri bir şey bile almadım. Çarpıntıdan eve zor düştüm