Nurersz Evet teyzeleri 12+3 te kız tahmin edilen minik yavrumun bugün net cinsiyetini öğrendik %100 paşamız geliyor 💙 Bende artık bir paşa annesi olmaya adayım. Erkek anneleri var mı aramızdaaaaa💙💙
Yasi_2023 Nurersz kaçıncı haftada öğrendiniz benim doktorumda :12/+3 de yüzde 90 kız dedi şu an 16+4 deyim bende emin olamıyorum yanılma olur mu
Nurersz Yasi_2023 ben olmaz demiştim ama olabiliyor heralde nadiren ama %90 dediyse yanılma olmaz sanırım 💙
mavisinprensesi20 Öncelikle sağlıkla gelsin minik pasaniz😍 biz 12+1 de kız 16 da erkek 18+0 da kesin kız olduğunu öğrendik 🤭 başka doktora hiç görünmedik sizin kaçıncı haftada kesinleşti